مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۱
  • ۰

وظایف یک متخصص سئو

متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو به فردی گفته میشود که بر تمامی الگورتیم های گوگل و نحوه کارکرد گوگل و کلید واژه ها آشنایی و تسلط کافی داشته باشد و بتواند با ابر قدرت هوش مصنوعی گوگل و این موتو جستجوگر قدرتمند وارد بازی شده و به بهترین شکل ممکن سایت شما رو به طوری بهینه سازی کند که این موتور جستجو از سایت شما لدت برده و در نتایج اول خود به نمایش بگذارد.

حال سوال اینجاست که این کار به چه شکل انجام میشود؟

سئو همانند پزلی هزار تیکه می ماند و یک متخصص سئو با درست چیدن کنار هم این تیکه های پازل میتواند شکلی بسیار زیبایی را برای موتور جستجو ترسیم کند تا موتور جستجوی گوگل به این سایت رتبه دهد.

متخصص سئو با آشنایی و تسلط کافی که به امور موتور های جستجو به خصوص گوگل دارد می تواند در مدت زمان بین 5 تا 9 ماه یک سایت را بهینه سازی کند و بر روی کلید واژه های مختلف رتبه های اول گوگل را کسب نماید.

متخصص سئو و یا مشاور سئو بایستی آشنایی کافی به امور onpage  و offpage داشته باشد و بداند در چه زمانی بایستی روی سایت و چه زمانی خارج از سایت کار کند تا بهترین عملکرد را برای سایت داشته باشد. موتور جستجوی گوگل به وسیله کارهایی که یک متخصص سئو انجام میدهد به سایت قدرت داده و در نتایج اول به نمایش میگذارد.

همانطور که میدانید سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای متورهای جستجو می باشد و یک متخصص سئو بایستی سایت رو جوری بهینه سازی کند که موتور جستجو گوگل بهترین رتبه را برای آن در نظر بگیرد.

سئو کردن سایت به معنی فریب دادن و دستکاری کردن گوگل نیست بلکه بایستی بهترین رابط کاربری و رضایت کاربران را در نظر گرفت تا گوگل بهترین نتیجه را برای این سایت در نظر بگیرد.

سئو نیاز شدیدی به صبر و زمان دارد و یک متخصص سئو بایستی یک فرد صبور باشد چون این را همه ما میدانیم که پروسه سئو یه پروسه کوتاه مدت نیست و بایستی در پروژه های سئو صبوری پیشه کرد و به موتور جستجوی گوگل زمان کافی بدهیم تا به سایت ما قدرت بدهد.

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • علی حریرساز

نظرات (۱)

سلام مطلب خوبی بود اما ای کاش چند تا روش سئو میگفتید کمتر جایی روش هاش رو گفتن و فقط کلیاتش هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی