مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

تعمیرات موبایل

با توجه به استفاده ی روز افزون از موبایل و گوشی های تلفن همراه، خرابی گوشی ها و نیاز به تعمیرات موبایل امری اجنتاب ناپذیر می باشد. تنها پیشنهادی که در این شرایط می توان به شما ارائه داد سپردن گوشی خود به یک مرکز تعمیرات موبایل تخصصی است.

مراکز تخصصی برای هر برند یا هر قسمت گوشی، یک پارت تخصصی جدا دارند که همین امر باعث افزایش دقت و تمرکز تعمیر کاران برای تعمیرات تلفن همراه می شود. در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل ما، بهترین تعمیرکاران مشغول به کار هستند و برای انجام تعمیرات موبایل از بهترین ابزار آلات تخصصی استفاده می کنند.

تعمیرات گوشی


کادر فنی مشغول در واحد تعمیرات تخصصی شرکت ما، با به کار گیری تخصص و مهارت خود، بهترین خدمات را در زمینه تعمیرات موبایل به شما ارائه می دهند. کارگاه های تعمیرات گوشی از بهترین و مدرن ترین تجهیزات برای تعمیرات تلفن های همراه استفاده می کنند.

با توجه به دوره های تخصصی که تعمیرکاران در این مرکز گذرانده اند، مشتریان می توانند با خیالی راحت تلفن همراه خود را برای تعمیر به آنها بسپارند. لازم به ذکر است که کارشناسان متخصص در این مرکز با برگزاری آزمون های تخصصی مورد ارزیابی های لازم قرار گرفته اند.

تعمیرات گوشی هایی که در مراکز دیگر غیر قابل تعمیر تشخیص داده شده اند، در این مرکز به سادگی انجام می پذیرد.

 

تعمیرات تلفن همراه و موبایل

می دانید که تعمیرات تلفن همراه در حوزه های مختلفی انجام می شود. در بسیاری از موارد در زمان انجام تعمیرات گوشی، ممکن است که تعمیر کار متوجه شود گوشی به تعویض باتری نیازمند می باشد. باتری ها به دلایل مختلفی مانند استفاده از شارژرهای تقلبی، نفوذ رطوبت و یا شارژ نمودن زیادی گوشی دچار مشکلاتی می شوند.

با خراب شدن باتری، شارژ کردن گوشی با اشکال مواجه شده و این امکان وجود دارد که به باقی قطعات دستگاه نیز صدمه وارد نماید. در بعضی موارد نیز باتری دچار باد کردگی می شود که باید به سرعت به یک مرکز تعمیرات تلفن همراه مراجعه کرده و باتری را تعویض نمود.

یکی دیگر از مواردی که در تعمیرات تلفن همراه بسیار دیده می شود، مشکلات مربوط به تاچ گوشی ها است. شاید شما هم با این مشکل رو به رو شده باشید که گوشی شما قادر به اجرای هیچ کدام از دستورهای لمسی شما نباشد، در بعضی از موارد شکستگی ال سی دی باعث از کار افتادن تاچ هم می شود.

در اکثر گوشی ها تاچ و ال سی دی به هم متصل می باشند و برای انجام تعمیرات تخصصی موبایل نیاز است که تاچ و ال سی دی همزمان تعویض شوند. در نظر داشته باشید که کار نکردن ال سی دی ممکن است یک مشکل نرم افزاری باشد و با یک ری استارت کردن ساده برطرف شود.

از دیگر ایراداتی که در زمان مراجعه برای تعمیرات تلفن همراه و تعمیرات گوشی مشاهده می گردد مواردی مانند تعمیر برد موبایل، تعمیرات ال سی دی موبایل ، تعمیر ای سی تغذیه موبایل، تعمیر موبایل خاموش شده و تعویض گلس گوشی می باشد.

  • ۹۸/۱۲/۲۹
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی