مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین لوازمی که در اسباب کشی وسایل خانه شما را بیمه می‌کند، پلاستیک حباب دار یا بابل رپ است. پلاستیک‌های حبابدار در سایز و متراژهای متنوع جهت ایمن‌سازی لوازم کوچک و بزرگ شما عرضه شده تا با استفاده از آن بتوانید یک اثاث کشی مطمئن و ایده‌آل را تجربه کنید. حال برای تهیه این پلاستیک‌های ضربه‌گیر بهتر است چند نکته را در رابطه با آن‌‌ها بدانید، با ما همراه باشید.

بهترین پلاستیک حباب دار محافظ

برای اینکه بدانید چه ضربه‌گیری برای وسایلتان انتخاب کنید، بهتر است از ویژگی‌های یک بابل رپ خوب مطلع شوید. بهترین پلاستیک‌های ضربه‌گیر 3 لایه هستند که از بهترین مواد اولیه کارخانه‌ها تهیه می‌شوند و علاوه بر آن دستگاه‌های بروزی که در ساخت و تولید آن‌ها بکار می‌رود نیز حائز اهمیت است. بابل رپ یا همان پلاستیک محافظ حباب دار می‌تواند خسارت وارد شده به جسم را تا 80% کاهش دهد که همین امر سبب می‌شود که تمامی افراد نسبت به تهیه پلاستیک‌های حبابدار ترغیب شوند.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

آیا می دانید سیستم اتوماسیون اداری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اغلب مدیران کسب و کارهای مختلف تمایل دارند که کارها و امورات شرکت و یا سازمانی که مدیریت می کنند با سرعت زیادی انجام شود، اما واقیت این است که در این سازمان ها زمان زیادی به مکاتبات و رسیدگی به درخواست ها اختصاص  داده می شود از این رو میزان زمان مفید برای پیش بردن هدف اصلی سازمان کاهش پیدا می کند، براساس نتایج تحقیقاتی که توسط انجمن مدیریت جریان کار در سال 2006 انجام شد سازمان ها و شرکت هایی که به صورت سنتی امور کاری خود را پیش می برند تنها از 30 درصد زمان مفید برای پیش بردن فرایند اصلی شرکت استفاده می کنند و 70 درصد صرف اموراتی می شود که جز اتلاف زمان بوده و هیچ سودی از آن نصیبشان نمی شود.

از این رو امروزه با روی کار آمدن سیستم اتوماسیون اداری و ماشینی شدن قسمت های مختلفی از فرایندهای اداری، موجب حل و رفع شدن مشکلات مذکور شده است.

  • علی حریرساز