مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی کولر آبی

کولر آبی از سری وسایل ساخته ی دست بشر است که با تولید هوای خنک تحمل گرمای هوا را در فصل تابستان برای ما آسان کرده است. این دستگاه به وسیله ی تبخیر آب هوای خانه را خنک و دلپذیر می سازد و به میزانی که کولر آبی گردش آب داشته باشد تولید سرما توسط آن نیز بیشتر است. شیوه ای که برای تولید سرما در کولر آبی به کار برده شده است برگرفته از همان سرمایش تبخیری است که در تمدن های ایران باستان نیز وجود داشته است. در این روش ایجاد هوای خنک بخاطر تغییر حالت آب از مایع به بخار است. کولر آبی با رطوبتی که ایجاد می کند از خشک شدن هوای خانه در فصل گرما جلوگیری می کند.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

شخصیت، هر یک از ما را به افرادی متفاوت تبدیل می کند. سبک رفتاری ما، اینکه چگونه واکنش می­دهیم، جهان بینی، افکار و احساسات ما و اینکه در روابط مان چگونه تعامل برقرار می کنیم همگی بخش هایی هستند که شخصیت­مان را می­سازند.داشتن یک شخصیت سالم فرد را قادر می سازد تا عملکرد روزانه را به انجام برساند. همۀ افراد گاهی استرس را تجربه می­کنند اما شخصیت سالم به ما کمک می کند تا با چالش­ها مواجه شویم و به حرکت رو به جلو ادامه دهیم.برای فرد مبتلا به اختلالات شخصیت ، ویژگی­های زندگی روزمره که بیشتر مردم به راحتی از آن­ها عبور می­کنند می­تواند چالش­برانگیز باشد.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

معرفی اجاق گاز دوو

اجاق گاز، یکی از وسایل بسیار ضروری در هر خانه ای به شمار می رود. زیرا از جمله وسایلی است که در طول روز، چندین بار با آن سرو کار داریم. شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که به تولید این محصول در مدل ها، رنگ ها و طرح های مختلفی، می پردازند. اما یکی از شرکت های تولید لوازم خانگی که در تمام دنیا شناخته شده است و محصولات آن در همه جا به فروش می رسد، شرکت دوو می باشد. اجاق گازهای این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همواره مورد توجه مردم، واقع شده اند. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان اجاق گاز دوو ، به طور کامل آشنا کنیم. اگر قصد خرید این وسیله را دارید، لطفا تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

 

تاریخچه شرکت دوو Daewoo

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، شرکت دوو، یکی از شناخته شده ترین شرکت هایی است که در تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می کنید. این شرکت در سال ۱۹۶۷، توسط فردی به نام کیم وو چونگ در سئول (کره جنوبی)، تاسیس شد. محصولات شرکت دوو، از شناخته ترین و پر فروش ترین محصولات، در همه کشورها از جمله کشور ایران می باشد. طی یک نظر سنجی انجام شده، اکثر مردم حداقل چند محصول از برند دوو را در منزل خود دارند و از تمام آن ها، رضایت کافی دارند. از جمله محصول تولید شده در این شرکت، اجاق گاز آن می باشد که بسیار فروش بالایی در بازار دارد.

آشنایی با اجاق گاز دوو

اجاق گازهای دوو، امکانات و قابلیت های بی شماری دارند به همین دلیل به یکی از گزینه های محبوب در بین مردم تبدیل شده است. از جمله امکانات اجاق گاز دوو:

  • اجاق گاز دوو مجهز به قابلیت هایی هم چون یخ زدایی مواد غذایی، فن انتقال حرارت و نمایش گر هوشمند، هستند.
  • این دستگاه مجهز به فر هستند.
  • بیش تر این اجاق گازها، مجهز به موتور جوجه گردان و گریل مواد غذایی هستند.
  • شرکت دوو، برای افزایش ایمنی اجاق گازهایش، از سیستمی به نام ترموکوپل و فندک خودکار، استفاده کرده است.
  • این شرکت برای تمامی محصولات خود از جمله اجاق گازهایش، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

معرفی چند مورد از بهترین اجاق گازهای دوو

شرکت دوو، اجاق گازهایش را در مدل های مختلفی تولید می کنند که در این جا به چند مورد از بهترین آن ها می پردازیم:

  • اجاق گاز دوو مدل cgc5-2102

این وسیله به دلیل ظاهر ساده و زیبا، دوام و ماندگار ی بالا، توانسته است مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد.

مشخصات:

این اجاق گاز دارای ۵ شعله می باشد و شبکه های آن نیز از جنس چدن هستند. وجود سرشعله های ایتالیایی در این دستگاه، باعث دوام و ماندگاری بالا این سرشعله ها شده است. از دیگر قابلیت های این دستگاه، موتور جوجه گردان آن است. این اجاق گاز مجهز به فر می باشد و درب فر نیز، دو لایه است. از دیگر قابلیت های این اجاق گاز می توان به داشتن یک دماسنج دیجیتال و فن انتقال حرارت، اشاره نمود.

 

  • اجاق گاز مبله دوو مدل cgc5-2112

این مدل از اجاق گاز دوو نیز با ظاهر زیبا، طراحی مناسب و امکانات بسیار زیادی که دارد، نسبت به سایر اجاق گازهای موجود در بازار، فروش بسیار بالایی دارد. از جمله امکانات این اجاق گاز مبله شامل موارد زیر است:

مشخصات:

این اجاق گاز دارای ۵ شعله همراه با شبکه های چدنی می باشد که سر شعله های آن، ایتالیایی است. از جمله قابلیت های این نوع اجاق گاز می توان به موتور جوجه گردان آن و فن انتقال حرارت، اشاره کرد. این نوع گاز دارای صفجه نمایش گر لمسی و هم چنین دماسنج دیجیتالی، می باشد. یکی از مزیت هایی که این مدل از اجق گاز دوو دارد، عیب یابی آسان و راحت آن است.

  • اجاق گاز مبله دوو مدل cgc5- 2111

این اجاق گاز، ظاهری مدرن دارد و جنس آن از استیل، است. به دلیل ظاهر زیبا و کارایی بالایی که این وسیله دارد، به یکی از محبوب ترین نوع اجاق گازها در بین مردم تبدیل شده است.

مشخصات:

این نوع اجاق گاز نیز همانند دو مدل قبلی، ۵ شعله همراه با شبکه های چدنی دارد. جنس سرشعله های این وسیله نیز، ایتالیایی اصل است که علاوه بر ظاهر زیبا، باعث ماندگاری و مقاومت بیش تر این دستگاه شده است. این مدل اجاق گاز، دارای فر و فن انتقال حرارت درون فر، است. از دیگر قابلیت های این وسیله می توان به وجود نمایش گر لمسی و دماسنج دیجبتالی اشاره نمود‌. این مدل اجاق گاز، مجهز به تایمر پخت می باشد.

شرکت دوو، مدل های مختلفی از اجاق گاز تولید می کنند که در این جا به سه مورد از محبوب ترین و پرفروش ترین آن ها، اشاره نمودیم. تمام مدل های مختلف این اجاق گاز را می توانید از فروشگاه اینترنتی جاوید کالا، تهیه کنیم.

نکات مهمی که قبل از خرید اجاق گاز دوو باید به آن توجه کنیم:

  1. نوع اجاق گاز:

اجاق گازهای موجود در بازار بر اساس سیستم اشتعال موجود در آن ها به دو دسته پیلوت دار سنتی و  الکتریکی پیشرفته، تقسیم می شوند. اجاق گازهایی که سیستم اشتعال آن ها از نوع پیلوت دار سنتی است، برای روشن شدن نیاز به جریان ثابتی از گاز دارند بنابراین مصرف انرژی در آن ها بسیار زیاد است. اما در نوع الکتریکی، نیازی به جریان مداوم گاز نیست و مصرف انرژی پایینی دارد.

  • اندازه اجاق گاز:

در هنگام خرید اجاق گاز به اندازه اجاق گاز و فضای نگه داری آن، توجه کنید. اگر فضای آشپزخانه شما محدود است و تعداد اعضای خانواده شما کم است، نوع کوچک تر آن را انتخاب کنید.

  • توان مصرفی این وسیله:

مدل های مختلف این وسیله، توان مصرفی متفاوتی دارند. هر چه توان مصرفی اجاق گاز کم تر باشد، مصرف انرژی در آن پایین تر است و ارزش بیش تری دارد.

 

از جمله موارد دیگری که در هنگام خرید اجاق گاز دوو باید به آن توجه نمود:

  • انتخاب اجاق گازی که پاک کردن آن راحت باشد.
  • اجاق گازی انتخاب کنید که اندازه شعله های آن متفاوت باشد.
  • انتخاب اجاق گازی که کار کردن با آن راحت باشد.
  • از ایمنی کافی برخوردار باشد.
  • در صورتی که به فر علاقه دارید، اجاق گازی را انتخاب کننید که مجهز به فر باشد.
  • ضمانت و خدمات پس از فروش کالا، نقش بسیار مهمی در خرید کالا دارد.
  • با توجه به بودجه ای که دارید مناسب ترین نوع اجاق گاز را انتخاب کنید.

اجاق گاز دوو را از کجا تهیه کنیم؟

محصولات دوو ، در سراسر دنیا شناخته شده هستند و در مراکز فروش بسیاری، عرضه می شوند. یکی از بهترین فروشگاه هایی که در زمینه فروش لوازم خانگی از جمله اجاق گاز دوو فعالیت می کند، جاوید کالا می باشد. تمام محصولات موجود در جاوید کالا، ضمانت نامه دارند و با قیمتی نازل تر از فروشگاه های دیگر، به دست مشتری می رسند. اگر قصد خرید اجاق گاز دوو را دارید، حتما از فروشگاه اینترنتی جاویدکالا، دیدن کنید.

خرید آنلاین و قیمت انواع اجاق گاز دوو

برای اطلاع از قیمت انواع اجاق گاز دوو میتوانید از بخش بالای این صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و براساس نیاز خود اقدام به خرید اینترنتی و آنلاین اجاق گاز دوو نمایید. همچنین برای اطلاع از قیمت های به روز انواع اجاق گاز دوو میتوانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان کارشناسان جاوید کالا بهره مند شوید.

  • علی حریرساز