مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چسب پهن یکی از مهمترین ابزارهای هر جابجایی محسوب می‌شود، طوری که همه ما در بسته بندی اثاثیه خانه حداقل دو رول چسب مصرف میکنیم. به همین خاطر همین وسیله کوچک یکی از واجبات هر جابجایی می باشد. در واقع چسب نواری پهن به دلیل چسبندگی بالا برای ایمن سازی کارتن اسباب کشی و پلاستیک حبابدار به کار می‌رود. از چسب پهن نواری به عنوان مستحکم کردن انواع کارتن های اسباب کشی و وسایل بسته بندی استفاده می شود. چسب پهن نواری تولید شرکت ایزی پک با قدرت چسبندگی بسیار بالایی که دارد بهترین گزینه برای بسته بندی می باشد. این محصول کاربردی با بهترین متریال ها و مواد اولیه با کیفیت تولید شده است و گزینه ای عالی برای بسته بندی محسوب می شود. حالا در ادامه بیشتر به توضیح این چسب پهن نواری می پردازیم.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

تعریف مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی می­تواند با ارائۀ توصیه و پشتیبانی به افراد با طیفی از عارضه­ ها کمک کنند.بر طبق سلامت روان امریکا مشاور روانشناسی به منظور برگزاری جلسات مشاورۀ فردی و گروهی آموزش می­بیند. آنها می توانند عارضه های سلامت روان را تشخیص دهند اما مجاز به تجویز دارو نیستند.

مشاور روانشناسی برای داشتن صلاحیت، لازم است دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی یا مشاوره باشند و چندین سال تجربۀ کار روانشناسی بالینی کسب کنند. آنها همچنین باید در آزمون ایالت خود به منظور اخذ پروانۀ کار شرکت نمایند.مشاوران حرفه ای سلامت روان می توانند در طیفی از زمینه ها از جمله مراکز سلامتی، بیمارستان ها، مدارس، زندان ها و ادارات مشغول به کار شوند.

  • علی حریرساز