مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوباره بحث جابجایی پیش آمد و همه به دنبال خرید کارتن موزی برای اسباب کشی می گردند. کارتنی که از قدیم‌الایام همه روش قسم میخوردند و از نظر ایمنی و مقاوم بودن کارتن موزی اطمینان خاطر داشتند. ولی امروز آمدیم که تابو شکنی کنیم و به شما بگوییم که این راهی که داشتید میرفتید بطور کل اشتباست! خرید کارتن موزی برای اسباب کشی در زمانی که اطلاعات مردم کافی نبود و امکانات زیادی برای انجام اثاث کشی مهیا نمیشد، فوق العاده بود. چرا که یک کارتن مقاوم و سفت همچنین ارزان در دسترس همگان قرار میگرفت و هر کسی در هر شرایط زندگی میتوانست تمامی اثاثیه خانه خود را بسته بندی کند. ولی امروز چی؟ حالا که متریال زیادی جهت بسته بندی و جابجایی اثاثیه خانه به بازار آمده باز هم استفاده از کارتن موزی جایز است؟ در ادامه به سوالتان پاسخ می دهیم.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

معرفی اختلال اضطراب فراگیر

اختلال اضطراب فراگیر (GAD) باعث احساس اضطراب شدید، نگرانی یا فشار عصبی درباره مسائل زندگی روزمره می شود. افراد مبتلا به GAD با مدیریت این احساسات و حالت هایی که در فعالیت های روزانه و روابط شخصی تداخل ایجاد می‌کنند درگیر هستند.GAD نوعی اختلال اضطرابی است که شیوع بالایی دارد. این اختلال هر ساله بر ۳.۱ درصد جمعیت (یا ۶.۸ میلیون بزرگسال) در ایالات متحده  تاثیر می گذارد و بیشتر در زنان رایج است.

زندگی با اضطراب می‌تواند چالش انگیز باشد هرچند اختلال اضطراب فراگیر GAD مانند دیگر اختلالات اضطرابی تا حد زیادی قابل درمان است. برخی از موثرترین درمان ها شامل روان درمانی، درمان دارویی و ایجاد تغییرات در سبک زندگی می شود.

در این مقاله مروری کلی بر اختلال اضطراب فراگیر GAD شامل نشانگان و علل خواهیم داشت. همچنین برخی از گزینه های درمانی بالقوه را نیز ذکر می‌کنیم.

  • علی حریرساز