مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بسته بندی اثاثیه منزل

خدمات بسته بندی ایزی پک، خدمتی نوین در عرصه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار محسوب می‌شود که در همین مدت زمان کم توانسته لقب بهترین خدمت بسته بندی را از آن خود کند و خیلی از افراد سرشناس کشور نیز از محصولات بسته بندی جهت جمع آوری و ایمن سازی وسایل خود استفاده کنند.

شرکت ایزی پک با نیاز سنجی که در حوزه اسباب کشی و جابجایی داشته، متوجه وجود نقض ها و مشکلاتی در حوزه شد. به همین ترتیب تصمیم به ارائه محصولات بسته بندی جهت رفع مشکلات مشتری و سهولت در جمع آوری وسایل خانه گرفت تا کسانی که دغدغه های روزانه و نگرانی های کاری، وقت و اجازه انجام وظایف اسباب کشی را به آنها نمیدهند نیز با استفاده از خدمات بسته بندی ایزی پک، بطور کام تمامی اثاثیه خانه خود را به بهترین شکل و اصولی ترین روش های ممکن جمع آوری کنند.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

تعمیرات تخصصی آیفون

شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن گوشی های آیفون:

رخ دادن این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این بخش مهم ترین آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

تعمیرات تخصصی آیفون

 

خراب شدن کابل رابط:

یکی از علت های اصلی دیر شارژ شدن گوشی های آیفون می تواند خراب شدن کابل رابط  یا فرسوده شدن آن باشد که در این صورت کابل فرسوده اجازه ورود جریان برق مناسب به گوشی آیفون را نمی دهد. قبل از آن که گوشی خود را نزد یک متخصص تعمیر گوشی آیفون ببرید بهتر است سیم رابط آن را چک کنید و در صورت داشتن سیم سالم، آن را با کابل فرسوده جایگزین کنید و سپس گوشی را تست کنید.

  • علی حریرساز