مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

بسته بندی اثاثیه منزل

خدمات بسته بندی ایزی پک، خدمتی نوین در عرصه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار محسوب می‌شود که در همین مدت زمان کم توانسته لقب بهترین خدمت بسته بندی را از آن خود کند و خیلی از افراد سرشناس کشور نیز از محصولات بسته بندی جهت جمع آوری و ایمن سازی وسایل خود استفاده کنند.

شرکت ایزی پک با نیاز سنجی که در حوزه اسباب کشی و جابجایی داشته، متوجه وجود نقض ها و مشکلاتی در حوزه شد. به همین ترتیب تصمیم به ارائه محصولات بسته بندی جهت رفع مشکلات مشتری و سهولت در جمع آوری وسایل خانه گرفت تا کسانی که دغدغه های روزانه و نگرانی های کاری، وقت و اجازه انجام وظایف اسباب کشی را به آنها نمیدهند نیز با استفاده از خدمات بسته بندی ایزی پک، بطور کام تمامی اثاثیه خانه خود را به بهترین شکل و اصولی ترین روش های ممکن جمع آوری کنند.

 

خدمات بسته بندی به شما کمک میکند تا بدون خرید حتی یک کارتن اسباب کشی، تمامی لوازم خانه شما به استاندارترین شکل ممکن جمع آوری شود. تیم بسته بندی ایزی پک با متریال درجه یکی که با خودش به همراه میاورد، وظیفه ایمن سازی و جمع آوری اثاث منزل شما را برعهده میگیرد که یعنی نیازی نیست شما برای تهیه متریال اسباب کشی اقدامی انجام دهید. حتی بعد از اعزام نیروهای ما به محل شما، به هیچ عنوان به کمک یا همکاری شما در طول پروسه احتیاجی نیست. نیروهای ما با آموزش هایی که دیدند طبق محصول انتخابی شما وسیله موردنظر را جمع آوری میکنند تا تجربه یک اثاث کشی اصولی و بی دردسر را داشته باشید.

رسالت ایزی پک از ارائه این محصولات، کاهش مشارکت مشتری در اثاث کشی و سهولت در جابجایی میباشد که به کمک آن بتوانید جابجایی های خود را مدیریت کنید و طبق یک چهارچوب مشخص کل یا بخشی از لوازم خانه خود را برونسپاری نمایید.

خدمات بسته بندی ایزی پک

خدمات بسته بندی ایزی پک به شکل محصولات خدماتی درآمده است تا هر کسی با توجه به نیاز خود، وسایل دلخواهش را بسته بندی نماید. بطور مثال اگر بخواهید که کل اثاث خانه را جمع آوری و ایمن سازی کنید میتوانید از این خدمات بسته بندی استفاده نمایید و همچنین اگر بخواهید یک یا دو قلم جنس را بسته بندی کنید هم ایزی پک همراه شماست. فقط کافیست از بین محصولات موجود، محصول دلخواه خودتان را انتخاب کنید تا تیم بسته بندی ما در روز مقرر به محل شما اعزام شوند. محصولات ایزی پک چه هستند؟

  • بسته بندی انواع مبل و صندلی

  • بسته بندی میزناهارخوری

  • بسته بندی لوازم صوتی تصویری

  • بسته بندی لوازم بزرگ آشپزخانه

  • بسته بندی ظروف شکستنی

  • بسته بندی خرده ریزهای منزل

  • بسته بندی انواع کمد و دروار

  • بسته بندی انواع آینه و تابلو

  • بسته بندی انواع کنسول و بوفه

  • بسته بندی انواع میز و کتابخانه

 

نکته مهم مخصوص خریداران

توجه داشته باشید که این خدمات صرفا در حوزه جمع آوری و بسته بندی اثاثیه منزل خدمت میکند و وظیفه حمل و چیدمان بر عهده شرکت نمیباشد. اگر قصد برونسپاری صفرتاصد اسباب کشی خود را دارید، از خدمات کامل اسباب کشی ایزی پک استفاده نمایید.

در خدمات بسته بندی، تیم فنی ما وظیفه باز و دمونتاژ کردن وسایل بزرگ خانه مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، لوستر، سرویس خواب و… را نیز در صورت نیاز انجام میدهند.

متریال مخصوص بسته بندی مانند کارتن اثاث کشی، پلاستیک حبابدار، چسب پهن و… برعهده شرکت است و مشتری نیازی نیست از قبل این لوازم را تهیه کند.

 

نکاتی قبل از ثبت سفارش محصول

توجه کنید این محصول هم برای بسته بندی برای اثاث کشی مناسب است و هم برای انبار کردن یا دپو وسایل.

چنانچه بیش از یک محصول از بسته خدماتی در منزل شما وجود داشت، میتوانید تعداد آن را از صفحه موردنظرانتخاب کنید و همچنین میتوانید چند محصول جدا داخل سبد خریدتان ثبت نمایید و نسبت به پرداخت هزینه کل اقدام کنید.

برای ثبت هر محصول حتما توضیحات داخل صفحه را مطالعه کنید و ویدئو مربوط به هر صفحه را مشاهده کنید تا تمامی سوالات شما از بابت نحوه ثبت سفارش محصول از بین برود. همچنین در صورت نیاز میتوانید با گروه پشتیبانی ایزی پک تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در هر زمینه ای راهنمایی کنند.

 

 

 

بسته بندی لوازم داخل منزل با اهداف مختلفی صورت میگیرد. به طور مثال شما قصد جابجایی از یک خانه به خانه جدید را دارید و طبیعتا برای حفظ سلامت وسایلتان نیاز به بسته بندی آنها دارید. یکی دیگر از موارد خدمات بسته بندی اثاثیه منزل دپو کردن وسایل در انبار میباشد و فرض کنید شما جهت اقامت چند ساله در یک کشور خارجه، تصمیم به ترک ایران می‌گیرید. بسیاری از افراد در این مواقع وسایل داخل منزل خود را داخل انبار قرار میدهند تا بعد از بازگشت بتوانند از آنها استفاده کنند یا یکی دیگر از مواردی که نیاز به بسته بندی اسباب منزل میباشد انتقال به خارج از کشور است.

 

به طور مثال شما برای ادامه زندگی قصد مهاجرت به یک کشور دیگر را دارید و تصمیم میگیرید که قسمتی و یا تمام وسایل منزلتان را با خود به کشور موردنظر ببرید،قاعدتا برای سالم رسیدن وسایل خانه به مقصد، نیاز به بسته بندی اثاثیه منزل و ایمن سازی آن‌ها دارید.

 

با همین چند مثال ساده میشود یادآور شد که خدمات بسته بندی وسایل منزل با اهداف مختلفی صورت میگیرد که البته در هر یک از این موارد میبایست به یکسری موارد مهم توجه ویژه داشت و البته نحوه بسنه بندی در هر یک از این موارد متفاوت میباشد.

در ادامه سعی داریم نکات مهمی را در رابطه با نحوه بسته بندی اثاثیه منزل جهت هر یک از این جابه جایی‌ها به شما ارائه دهیم.

قبل از آنکه به ذکر این موارد بپردازیم لازم است با صدای کاملا رسا خدمتتان اعلام کنیم که بسته بندی وسایل منزل یک کار کاملا تخصصی میباشد و مانند سایر کارهای تخصصی نیاز به آموزش، تجربه و تبهر دارد. پس لطفا هر کسی که یک رول سلفون و چند متر ضربه گیر به همراه داشت را یک بسته‌بند ندانید و به راحتی مرگ و زندگی وسایلتان را به دستش نسپارید.

بسته بندی اثاثیه منزل

برویم سراغ اولین و پر کاربردترین نوع از بسته بندی یعنی بسته بندی اثاث کشی.

 

بسته بندی اثاثیه منزل برای اسباب کشی

یکی از انواع بسته بندی‌هایی که در رابطه با اثاثیه منزل انجام میشود به منظور ایمن سازی وسایل در طول پروسه اسباب کشی میباشد. در این نوع از بسته بندی اثاث کشی منزل با توجه به اینکه اثاثیه داخل منزل از یک خانه به خانه دیگر انتقال داده میشود میبایست مواردی را مورد توجه قرار داد که سلامت وسایل در طول جابه جایی را حفظ کند.

 

یادتان باشد اولین و مهمترین هدف از بسته بندی اثاثیه منزل حفظ سلامت آنها در طول جابه جایی میباشد. اولین قدم در بسته بندی وسایل حساس و آسیب پذیر برای اثاث کشی اطلاع از آسیب ها و خطراتی است که در کمین آنها میباشد. خب پس برویم و چند نمونه از این موارد را با هم مرور کنیم.

تا حالا فکر کردید که چرا در هر اسباب کشی چندین ظرف و مجسمه و دکوریتان میشکند، قطعا این موضوع نه قضا و قدر است و نه رفع بلا !!!!

 

قویا تاکید میکنیم که لطفا لطفا لطفا برای بسته بندی ظروف شکستنی شامل چینی آلات، ظروف و دکوری‌های کریستال و وسایلی از این دست، از کارتن با ابعاد بزرگ استفاده نکنید. دوست عزیز صرفا به دلیل اینکه برای کارتن وجهی را پرداخت میکنید نباید به سراغ بزرگترین سایز آن بروید، این موضوع باعث میشود کارتن اسباب کشی که خرده ریزهای شکستنی را داخل آن قرار دادید سنگین شود و زمان بلند کردن و زمین گذاشتن به ظروف زیرین کارتن فشار زیادی وارد شود و همین موضوع باعث شکستن تعدادی از تکه‌های ارزشمند خانه تان شود.

مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم استفاده از متریال مناسب برای بسته بندی اثاث کشی هر وسیله میباشد. به طور مثال بیایید کلاهتان را قاضی کنید، به نظر شما بستن یک لایه سلفون که ضخامت آن در خوشبینانه ترین حالت 10 میکرون میباشد چگونه میتواند مبلمان استیل و یا یخچال و ماشین لباسشویی شما را از خطرات احتمالی نجات دهد؟ همینجا باید خدمتتان عرض کنیم که برای بسته بندی اثاثیه داخل منزلتان میبایست متناسب با هر وسیله بسته بندی متناسب با حجم ، جنس و وزن آن وسیله انجام شود.

یکی دیگر از اهداف بسته بندی اسباب کشی نظم دادن به انبوهی از وسایلی است که قرار است از یک خانه به خانه دیگر برود.

 

در خدمات بسته بندی اسباب کشی علاوه بر اینکه باید وسایل را جوری بسته بندی کنید که در طول جابه جایی آسیب نبینند میبایست آنها را به درستی دسته بندی کنید تا در خانه جدید دچار سردرگمی و مشکلات اینچنینی نشود. از مهمترین راهکارهای قابل استفاده در زمان بسته بندی وسایل خرده ریز برای اسباب کشی استفاده از علائم هشداردهنده و یا برچسب های رنگی اسباب کشی میباشد و اینکه حتما بر روی جعبه ها و کارتن های اسباب کشی که وسایل خرده ریز را در آن ها قرار میدهید حتما محتویات داخلشان را با ماژیک با خط خوانا ، بزرگ و غیر قابل پاک شدن بنویسید.

هدف از گفتن موارد بالا آموزش بسته بندی برای اسباب کشی نبود. اگر مقالات آموزشی که در وبلاگ ایزی پک قرار داده شده مشاهده کنید میتوانید به راحتی با نحوه بسته بندی کردن وسایل منزل به طور کامل آشنا شوید. ما در این مقاله صرفا قصد داریم به شما عرض کنیم که هر گردی گردو نیست و نحوه بسته بندی و ایمن سازی و سایل در پروسه های مختلف جابه جایی متفاوت میباشد.

حال به سراغ یک نوع دیگر از بسته بندی اثاثیه منزل برویم، بسته بندی اثاثیه برای دپو در انبار

 

خدمات بسته بندی اسباب منزل برای دپو کردن داخل انبار

در این قسمت به چند نکته مهم در رابطه با چگونگی بسته بندی وسایل منزل برای دپو کردن وسایل داخل انبار خدمتتان عرض میکنیم.

اولین قدم برای بسته بندی لوازم منزل در این نوع از جابه جایی اطلاع از شرایط محلی میباشد که به عنوان انبار میخواهید در نظر بگیرید.

آیا انبار سر پوشیده است یا خیر؟

آیا انباری که قصد انتقال وسایل به آن را دارید نمور است یا خیر؟

آیا محلی را که به عنوان انبار میخواهید استفاده کنید قابلیت ایزوله کردن از ورود خاک و خل را دارد یا نه؟

و خیلی از سوال‌هایی که میتواند نحوه بسته بندی و متریالی که میخواهید در طول بسته بندی وسایل منزل خود از آن استفاده کنید را مشخص خواهد کرد، حتما میپرسید این موارد چه ربطی دارد؟

 

 

بسته بندی اثاثیه منزلببینید فکر کنید که شما داخل منزلتان چند تخته فرش نفیس دست بافت دارید. خیلی راحت با یه دودوتا چهارتای ساده میتوانید به این موضوع برسید که بزرگترین دشمن فرش دست بافت موریانه میباشد و بهترین محل برای زاد و ولد موریانه محل های نمور و مرطوب است. جدا از اینکه کلا به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم که فرش نازنین دست بافت خود را در انبار نگهداری با هر شرایطی نگهداری کنید و با فرض اینکه هیچ چاره ای جز این کار ندارید باید چند مورد را برای حفظ سلامت فرشتان خدمتتان عرض کنیم.

اول اینکه حتما در زمان بسته بندی فرشتان، نفتالین و یا تنباکوی سنتی را در لایه لایه‌های فرشتان قرار دهید. دوم اینکه سعی کنید در صورت امکان بسته های رطوبت گیر از بازار تهیه کنید و لابه لای فرش خود قرار دهید، سوم اینه فرش خود را اگر رول میکنید به هیچ عنوان سرپا قرار ندهید و حتما آن را بخوابانید و چهارم اینکه آن را داخل کاور پلاستیکی که امکان ورود خروج هوا به داخل آن نیست قرار ندهید و سعی کنید از کاور های پارچه ای استفاده کنید. و اما توصیه آخر: اگر قصد انبارش وسایلتان برای مدت زمان چند سال را دارید لطفا فرش خود را داخل انبار دپو نکنید !!!! خانه پدر ، اقوام و یا یک دوست میتواند انتخاب بهتری برای فرش شما باشد.

یک مثال ساده دیگر از مواردی که باید در زمان بسته بندی اثاثیه منزل برای انبارش مورد توجه قراردهید ماشین ظرفشویی و یا لباسشویی میباشد. یادتان باشد قبل از هر اقدامی قبل از شروع بسته بندی این دو وسیله حتما حتما حتما آب موجود در مجاری و محفظه‌های آنها را تخلیه کنید. این یکی از مواردی است که به شدت به حفظ این دو وسیله شما در زمان نگهداری آن ها در انبار برای بلند مدت کمک میکند. این آب در اثر ماندگاری در طول زمان باعث آسیب به ماشین لباسشویی شما خواهد شد و البته در مورد ماشین ظرفشویی به دلیل نمک موجود در داخل دستگاه باعث خورندگی فلز محفظه داخلی دستگاه میشود.

ببینید نکاتی که در بسته بندی وسایل منزل برای انبارش باید مورد توجه قرار بگیرد به هیچ عنوان در بسته بندی برای اسباب کشی لزومی ندارد به آن ها توجه کنید.

و اما بخش آخر از این مقاله اختصاص پیدا میکند به بسته بندی اثاثیه منزل برای انتقال به خارج از کشور

 

خدمات بسته بندی وسایل منزل برای ارسال به خارج از کشور

به صورت کلی بسته بندی وسایل منزل برای ارسال به خارج از کشور تفاوت‌های زیادی با سایر موارد بسته بندی اثاثیه منزل دارد. اگر قصد این را دارید که وسایلتان را به کشور دیگری ارسال کنید و تصمیم به بسته بندی آن ها دارید ابتدا پیشنهاد میکنیم که این کار را خودتان انجام ندهید و این کار را به شرکتی که صلاحیت انجام آن را دارد بسپارید. حتما میگویید هزینه بسته بندی لوازم منزل گران است آن هم زمانی که صحبت از ارسال به یک کشور دیگر باشد. اجازه دهید کمی در این باره برای شما شفاف سازی کنیم . ببینید زمانی که قصد ارسال بار به خارج از کشور را دارید خیلی از موارد با آنچه که شما نسبت به آن دیدگاهی دارید متفاوت است. ساده ترین چیز در زمان حمل وسایل شما نحوه بارگیری و تخلیه آن است. زمانی که وسایل شما از خانه فعلیتان خارج میشود تا زمانی که وارد خانه جدیدتان شود احتمالا چندین بار میبایست بارگیری و تخلیه شود و البته این بارگیری و تخلیه با آن چیزی که احتمالا شما در ذهنتان میپرورانید کمی متفاوت است. در گمرگ و یا پایانه‌های خروجی تخلیه و بارگیری توسط لیفتراک انجام میشود و همین موضوع ساده میتواند آسیب‌های جدی را برای وسایل شما در صورتی که بسته بندی لوازم منزل درست و اصولی نداشته باشد به وجود آورد. شاخ‌های لیفتراک معمولا مناسب برای بلند کردن پالت‌های باری میباشند و اگر وسایل به درستی بر روی پالت‌ها قرار نگیرند و شیرینگ نشوند به راحتی آسیب میبینند. شما زمانی که میخواهید وسایلتان را برای ارسال به خارج از کشور بسته بندی کنید حتما میبایست برای یکسری از وسایل حساس مانند تلویزیون، شیشه های بزرگ، تابلوهای نقاشی، پیانو و … صندوق‌های چوبی تهیه کنید که البته این موضوع قیمت بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما کمی گران خواهد کرد.

در انتها باز هم باید به این موضوع اشاره کنیم که بسته بندی اثاثیه منزل یک کار تخصصی با نگاه به خطرات و آسیب‌های پیش رو در یک جابه‌جایی میباشد و قطعا انجام درست و اصولی آن نیازمند تخصص و تجربه کاربردی در این حوزه میباشد.

 

 

معرفی خدمات جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل

همانطور که در قبل اشاره کردیم یکی از مهمترین بخش های یک جابه جایی ، جمع آوری و بسته بندی وسایل می باشد . اگر بسته بندی لوازم داخل منزل به صورت اصولی و درست انجام شود می توان انتظار داشت که درطول انجام مراحل مختلف اسباب کشی کمترین آسیب به اسباب وارد خواهد شد .

یادتان باشد درطول انجام مراحل جمع آوری و بسته بندی وسایل ، آیتم هایی که تضمین کننده حفظ سلامت وسایل در طول مراحل یک جابه جائی می باشد را می بایست در نظر گرفت

بسته بندی اثاثیه منزل

این آیتم ها مواردی از قبیل :

  • چگونگی لایه پیچی اصولی و درست ظروف شکستنی
  • استفاده از جعبه های مقاوم در ابعاد مناسب
  • نحوه قرار دادن ظروف داخل کارتن ها
  • عدم وجود فضای خالی بین وسایل داخل جعبه ها
  • در نظر گرفتن لبه های تیز وسایل بزرگ و مهار آنها توسط ضربه گیرها
  • کم کردن اندازه و حجم وسایلی که اندازه آنها از حد نرمال خارج است

و بسیاری از موارد دیگر همگی از اصولی می باشد که می بایست در این مرحله مورد توجه قرار گرفته و به درستی انجام شود که بهترین های اتوبار در تهران از این اصول پیروی میکنند. خیلی از افراد گمان می کنند که جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل یک خانه صرفا قرار دادن چند تیکه از ظروف و وسایل خرده ریز در داخل جعبه و کارتن میباشد ولی واقعیت چیز دیگری است ، وقتی ما صحبت از جمع آوری و بسته بندی لوازم یک خانه می کنیم دقیقاً باید تمام مراحل یک جابه جایی را که شامل حمل و انتقال ، باز کردن وچیدمان می باشد را نیز مد نظر قرار دهیم چرا که اگر ما از ابتدا ، کار را به درستی انجام ندهیم می شود نقل همان اصطلاح معروف “خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج” .

اجازه بدهید کمی درباره این مرحله بیشتر توضیح دهیم فرض کنیم که شما یک هفته دیگر قصد جابه جائی به منزل جدیدتان را دارید اولین قدم برای شروع پروسه اسباب کشی تان این است که وسایلی را که قصد دور ریختن و یا بخشیدن آن را دارید از سایر وسایل منزلتان جدا کنید و این کار را در همان روز اول انجام دهید ، حال شما دقیقاً می دانید که چه وسایلی را می خواهید به منزل جدیدتان انتقال دهید .

بعد از انجام این موضوع شما می بایست با توجه به حجم وسایل موجود در خانه تان لوازم مورد نیاز بسته بندی لوازم منزل را تهیه کنید و این اولین قدم جدی برای شروع امور مربوط به اسباب کشی تان می باشد بعد از تهیه لوازم مورد نیاز این مرحله شما می بایست در قدم بعدی وسایل خرده ریز و بلااستفاده ای که در این یک هفته به وجود آنها نیازی ندارید را جمع آوری کرده و داخل کارتن هایی که تهیه کرده اید قرار دهید. این که چگونه این وسایل بسته بندی و ایمن سازی شده و داخل کارتن های مناسب و پلاستیک حبابدار قرار گیرد را در مقالاتی که در قسمت بسته بندی اثاثیه منزل در اختیار شما قرار داده ایم می توانید مطالعه کرده و با توجه به موارد ذکر شده این کار را انجام دهید . با بقجه لباس اسباب کشی خود را راحت تر کنید.

شما در طول یک هفته می بایست به تدریج تمامی وسایل داخل منزل خود را از داخل کابینت ها ، کمد ها و قسمت های مختلف منزلتان جمع آوری کرده و بعد از ایمن سازی و لایه پیچی ، آنها را داخل کارتن و جعبه های مناسب قراردهید . شرکت ایزی پک خدمات حمل اثاثیه منزل را به طور کامل انجام میدهد.

کارتن مخصوص اسباب کشی

یادتان باشد که حتما روی تمامی کارتن مخصوص اسباب کشی محتویات داخل آن را نوشته و با استفاده از چسب های رنگی محل قرارگیری این کارتن ها را در منزل جدیدتان از هم تفکیک کنید به طور مثال اگر در یک خانه 2 خوابه زندگی می کنید خانه شما دارای 6 بخش اصلی می باشد که به ترتیب شامل آشپزخانه ، سالن ، اتاق خواب ها ، سرویس بهداشتی و حمام می باشد شما می توانید برای هر کدام از این بخش ها از یک رنگ مشخص استفاده کرده و روی کارتن های مربوط به آن بخش با چسب پهن رنگی مربوط به آن علامت گذاری کنید و در هنگام باز کردن و چیدمان وسایل به راحتی بسته های بخش های مختلف منزل جدیدتان را از هم تشخیص دهید و یا در رابطه با وسایل بزرگتان ، حتما قبل از شروع اسباب کشی می بایست شرایط حمل که شامل مواردی از قبیل مسیر قابل تردد نیروهای باربری جهت انتقال وسایل از داخل منزل به داخل ماشین ، نوع ماشین حمل و بالعکس شرایط تردد نیروهای باری جهت انتقال وسایل از داخل ماشین به منزل جدیدتان را در نظر بگیرید تا با توجه به این شرایط و مشکلاتی که در طول این مسیر وجود دارد وسایلتان را ایمن سازی کرده و شرایط حفظ سلامت آنها در طول جابه جائی را محیّا سازید . مواردی که ذکر شد تنها بخشی از مواردی می باشد که در هنگام جمع آوری و بسته بندی وسایل منزلتان می بایست مورد توجه قرار گیرد.

 

 

با توجه به توضیحات بالا برای انجام هر چه بهتر مرحله جمع آوری و بسته بندی لوازم منزل می بایست شرایط موجود در طول اسباب کشی را نیز به درستی مد نظر قرار داد که این مهم می تواند با سپردن این مرحله از اسباب کشی به افراد متخصص به بهترین شکل ممکن به انجام برسد .

 

 

مجموعه ایزی پک با توجه به تجربه کاری چندین ساله خود در حوزه مدیریت و اجرای مراحل یک جابه جائی به خوبی می داند که انجام یک اسباب کشی برای افراد مختلف ، شرایط متفاوتی دارد بنابراین برای انجام هر چه بهتر این موضوع خدماتی را در این راستا به مشتریان خود ارائه می دهد که تمامی این موارد را پوشش داده تا به بهترین شکل ممکن اسباب کشی آنها به سرانجام برسد .

خدمات این مجموعه با بازدید و کارشناسی از محل شما آغاز خواهد شد که این موضوع کمک شایانی به انجام هر چه بهتر مراحل اسباب کشی شما خواهد کرد که این ویژگی های خوب را شرکت باربری در تهران دارا میباشد . کارشناسان ما در این مرحله با حضور در محل ، علاوه بر پاسخگویی سوالات احتمالی شما با بازدید از منزل فعلی تان مراحل انجام جابه جائی شما را با در نظر گرفتن حجم و نوع وسایل منزل ، شرایط مکانی مبدأ و مقصد ، نوع وسیله حمل و نقل مورد نیاز ، محدودیت زمانی و آیتم های دیگر بررسی کرده و با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی مناسبی جهت انجام هر چه بهتر جابه جائی شما انجام خواهند داد .

  • ۰۱/۰۱/۱۵
  • علی حریرساز

حمل اثاثیه منزل

نظرات (۱)

best

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی