مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با خدمات شبکه و انواع آن

در دنیای امروز، شبکه یکی از مهم ترین بخش های سازمان های مختلف به شمار می رود و به یک عنصر جذایی ناپذیر سازمان تبدیل شده است. هدف اصلی از ایجاد شبکه، استفاده از منابع و اطلاعات به صورت مشترک می باشد. اطلاعات در شبکه به صورت طبقه بندی شده ارائه می شوند و تمام داده ها به صورت به روز شده در اختیار کاربران شبکه قرار خواهند گرفت. همچنین ویژگی مهم دیگر شبکه این است که اطلاعات و داده ها با سرعت بسیار بیشتری در بین کاربران رد و بدل خواهند شد.

شبکه های کامپیوتری نقش بسیار مهمی در مجموعه ها و کسب و کارهای مختلف دارند؛ چرا که تمام اطلاعات این سازمان ها روی شبکه ثبت شده و با اعضا به اشتراک گذاشته می شود. به همین دلیل نگهداری صحیح و اصولی از این شبکه ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند.اشتباه بسیاری از شرکت ها این است که به اصول و زیرساخت های شبکه و ای تی توجه نمی کنند؛ همین موضوع در موارد بسیاری باعث شده هزینه های متعددی به شرکت های مختلف وارد شود و یا اینکه این سازمان ها اطلاعات و داده های مهمی را از دست داده اند.راه اندازی غیراصولی شبکه به مواردی مثل از دست دادن ناگهانی داده ها و اطلاعات سازمان، از کار افتادن سیستم ها و اتلاف وقت کارکنان، و بسیاری مشکلات دیگر منجر خواهد شد.در ایران شرکت های زیادی در زمینه خدمات شبکه فعالیت دارند و خدماتی مثل پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری، طراحی شبکه ها، مشاوره در خصوص شبکه، نصب و راه اندازی سخت افزار ها و نرم افزار های شبکه و... را به کاربران ارائه می دهند. به همین دلیل می توانند به شما کمک کنند که شبکه ای با زیرساخت مناسب و اصولی داشته باشید و مشکلات و خسارت های جبران ناپذیری برایتان پیش نیاید. در ادامه مطالب با معرفی بیشتر این موضوع همراه ما باشید.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

همه چیز در مورد خدمات بک آپ گیری سرور

بکاپ گیری یا همان پشتیبان گیری از داده ها و فایل ها در یک شبکه، یکی از مهم ترین مواردی است که مدیران شبکه باید به آن ها توجه داشته باشند. دیتا و اطلاعات یک شرکت حیاتی ترین چیزی است که در آن سازمان وجود دارد و در صورت از بین رفتن آن، کل عملکرد سازمان با مشکل مواجه خواهد شد.متاسفانه بسیاری از سازمان ها به این موضوع توجه چندانی نشان نمی دهند و اغلب زمانی که اطلاعات سرور خود را از دست دادند، به اشتباه خود پی خواهند برد. بنابراین بکاپ گیری از سرور اهمیت بسیار زیادی دارد و از بسیاری خسارت ها و مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد کرد.در ایران شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات بکاپ گیری سرور را به نحوه احسن انجام می دهند. روش های مختلفی برای بکاپ گیری از داده های سرور وجود دارد که در ادامه برخی از آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

تعمیرات تشک

تعمیرات تشک های طبی و فنری با ماشین آلات و ابزار مخصوص

یکی از مهم ترین امور برای سلامت انسان، خوابیدن اصولی می باشد. هنگام خوابیدن، برای جلوگیری از درد های استخوانی و دیسک کمر باید تمامی اصول برای یک خواب خوب رعایت شود. از جمله ی مهم ترین دلایل این بیماری ها، تشک خواب غیر اصولی و خراب میباشد. تعمیرات ما، خدمات ویژه ای برای تعمیرات تشک های طبی و فنری در انواع رویا و خوشخواب برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

هر تشک طول عمری دارد. با توجه به کیفیت تشکی که خریداری کرده اید طول عمر تشک متفاوت است. اما در هر صورت بیش از10 سال استفاده از تشک، فرسوده شدن آن را حس خواهید کرد و در نتیجه خواب شما را به هم می زند چون صدا تولید می کند و یا منجر به کمر درد می شود.تصور کنید تشک شما دیگر قابل استفاده نباشد و یا رغبت استفاده از تشک خود را ندارید در این وضعیت به فکر این هستید که تشک جدیدی را خریداری کنید اما هر معمایی راهکاری دارد، نمایندگی تعمیرات ما در راستای رفاه شما اقدام به این کار کرده است.

  • علی حریرساز
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی کامل محصولات مختلف استوریج و ذخیره ساز HPE

همانطور که می دانید امروزه شبکه های کامپیوتری روزبه روز درحال توسعه و گسترش هستند، یکی از ابزارهای مهم که در این میان اهمیت بسیار زیادی دارد ذخیره ساز است، اگر دوست دارید در خصوص ذخیره سازها اطلاعات خود را افزایش دهید پس با ما همراه باشید چرا که قصد داریم راجع به استوریج و ذخیره ساز HPE صحبت کنیم.

  • علی حریرساز