مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

مزووایت بی بی گلو چیست؟

مزووایت بی بی گلو جدیدترین و سریع ترین روش درمانی پوست در آسیا و اروپاست که هم اکنون خدمات آن در آمریکا هم ارائه می شود. این درمان در واقع یک کرم پودر دائم با ماندگاری مشخص بر روی پوست شماست که علاوه بر پوشاندن لکه های صورتتان به تغییر رنگ پوستتان هم کم می کند و صورت شما در حین سبکی بالاترین کیفیت آرایش را خواهد داشت.

مزووایت بی بی گلو یا BB Glow سرم هایی برای یکدست شدن پوست می باشد. این سرم ها از طریق میکرونیدلینگ به سطح زیرین پوست منتقل می شود و از آن جا که سرم BB Glow یک محصول مراقبت از پوست حرفه ای، با اثبات علمی و با کیفیت است زمینه را برای پنهان کردن تمام نواقص صورت شما از جمله قرمزی های روی پوست، دایره های تیره زیر چشم، جوش های سرسیاه پوستتان و حتی منافذ بزرگ فراهم می کند. سرم BB Glow دارای خاصیت سفید کنندگی و جوانسازی پوست بدون تحریک پوستی است که به مشکلات پوست شما کمک می کند. مواد موجود در سرم BB Glow پوست را درخشان کرده و با ترکیبات مؤثر خود ظاهری نرم و براق به آن می بخشد.

ماندگاری مزووایت بی بی گلو

ماندگاری این روش درمانی مزووایت بی بی گلو حداقل 6 ماه و در نهایت تا 12 ماه میتواند برای شما اثر کند. البته ناگفته نماند برای تاثیر دایمی نیازی نیست مجددا این روش تکرار شود. بلکه مانند بسیاری از روش های درمانی  دیگر مانند کراتینه و …با صرف هزینه و زمان کمتری میتوانید هر 6 ماه آن را ترمیم کنید.

خدمات مزووایت بی بی گلو در تهران توسط کلینیک فرشته بیوتی

خدمات مزووایت بی بی گلو در تهران به عنوان یکی از خدمات به روز و قابل پیشرفت در زمینه جوانسازی و پاکسازی پوست می باشد که توسط کلینیک فرشته بیوتی و با بهره گیری از پزشکان متخصص و مجرب و همچنین استفاده از دستگاه های استرلیزه شده آماده انواع خدمات مزووایت بی بی گلو در تهران می باشد.

منبع : کلینیک فرشته بیوتی

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی