مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

هایفوتراپی چهار بعدی چیست؟

امواج فراصورت متمرکز شده با شدت بالا (HIFU) مستقیماً گرما را به پوست و بافت های زیرین آن می رسانند تا تولید کلاژن و الاستین را در پوست تحریک کنند و در نهایت موجب بهبود بافت پوست و لیفت آن شوند. هایفوتراپی چهار بعدی حقیقتاً می تواند نتایج بسیار خوبی از لیفت صورت و بدن به دست آورد بدون این که تهاجمی بوده یا نیازی به جراحی و شکافتن پوست باشد. به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تأخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

هدف اصلی از روش هایفوتراپی چهار بعدی کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست‌شان دچار آسیب‌هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی پوست‌شان شدید‌تر است، برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی دارند.

برخی موارد استفاده از هایفوتراپی چهار بعدی

*هایفوتراپی ابرو

*هایفو برای گودی زیر چشم

*هایفوتراپی دور چشم

*هایفوتراپی شکم و پهلو

*هایفوتراپی غبغب

*لاغری صورت با هایفوتراپی

*هایفوتراپی بینی

*هایفوتراپی پیشانی

*هایفوتراپی بازو

*رفع افتادگی پلک بالا

هایفوتراپی چهار بعدی در تهران

کلینیک پوست و مو فرشته بیوتی خدمات هایفوتراپی چهار بعدی در تهران را با برترین مواد اولیه و بهترین دستگاه ها و ابزارهای برتر و نوین دنیا انجام میدهد. فرشته بیوتی به عنوان یکی از برترین کلینیک های هایفوتراپی چهار بعدی در تهران شناخته میشود که در بالا با برخی از خدمات و موارد استفاده از هایفوتراپی آشنا شدید.

  • ۹۹/۰۴/۰۲
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی