مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

تزریق ژل چیست؟

محبوب ‌ترین تزریق ژل به صورت اسید هیالورونیک است. علت محبوبیت این ژل نیز خواص دیگری به جز شکل دهی و فرم دهی آن است. در واقع این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و به عنوان روان کننده بافت‌های همبند، مفاصل بدن، چشم و پوست، فعالیت می‌کند، در نتیجه استفاده از آن موجب بهبود رطوبت و کیفیت پوست (با جذب آب به سطح زیرین پوست) می‌شود.

از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد.

برخی کاربرد های تزریق ژل

*استفاده از ژل برای حجم‌دهی

*رفع چین و چروک‌ها

*حجم‌دهی به صورت مخصوصا لب ها

*جوانسازی دست‌ها

*زیبایی بینی

عوارض جانبی  تزریق ژل نادر است اما می تواند شامل قرمزی ، تورم و کبودی در محل تزریق باشد. پرکننده ممکن است به صورت برجستگی هایی در زیر پوست ظاهر شود. این مشکل اغلب با گذشت زمان بهبود می یابد.

هزینه تزریق ژل لب در تهران

هزینه تزریق ژل لب در تهران و در کلینیک فرشته بیوتی بستگی به عوامل مختلفی دارد که برای اطلاع از هزینه تزریق ژل لب در تهران می توانید با کارشناسان کلینیک فرشته بیوتی تماس حاصل فرمایید.

09334735325 - 88685073 - 88681384

 

  

  

  • ۹۹/۰۴/۰۴
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی