مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

رفع تیرگی و رفع سیاهی ناحیه تناسلی

سیاهی ناحیه تناسلی می‌تواند برای هر شخصی اعم از مرد و زن خجالت آور باشد. چه پوست روشن و چه تیره‌ای داشته باشد، تیرگی کشاله ران مایه‌ی رنجش است. وجود رنگدانه‌های تیره می‌تواند باعث کاهش جذابیت پوست گردد. در هر صورت درمان این نواحی تغییر رنگ داده با درمان‌های موثر متعددی امکان پذیر است.

پیشگیری از سیاهی ناحیه تناسلی

بهترین راه برای جلوگیری از تیرگی و رفع سیاهی ناحیه تناسلی در اثر عوامل خارجی انجام اپیلاسیون پوست به جای تیغ کشیدن می‌باشد. همچنین می‌توانید بطور کل از تیغ کشیدن اجتناب کنید یا با دقت بسیار زیاد تیغ بکشید و همیشه از کرم اصلاح کرده و به محض کند شدن نیز تیغ را تعویض نمایید. پزشکان توصیه به استفاده از لباس‌های گشاد و لایه‌های پنبه‌ای در زیر پارچه‌های زبر به منظور جلوگیری ازساییدگی پوست می‌کنند. معمولاً با حفظ یک وزن سالم و کنترل میزان هورمون انسولین می‌توان از تیرگی این نواحی جلوگیری کرد. تیرگی زیر بغل و سیاهی کشاله ران همیشه قابل پیشگیری نیست، اما استفاده‌ی منظم از کرم ضد آفتاب و محدود کردن میزان قرارگیری در معرض نور خورشید می‌تواند خطر بروز انواع خاصی از این اختلال را کاهش دهد.

خدمات رفع سیاهی ناحیه تناسلی در تهران

خدمات رفع سیاهی ناحیه تناسلی در تهران به عنوان یکی از خدمات به روز و قابل پیشرفت در زمینه زیبایی بدن می باشد که توسط کلینیک فرشته بیوتی و با بهره گیری از پزشکان متخصص و مجرب و همچنین استفاده از دستگاه های استرلیزه شده آماده انواع خدمات رفع سیاهی ناحیه تناسلی در تهران می باشد.

  • ۹۹/۰۴/۰۶
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی