مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست است. در این روش غیرتهاجمی، به کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌شود و به این ترتیب ترک های پوستی که در اثر زایمان، چاقی و بلوغ روی پوست ایجاد شده‌اند، از بین می‌روند. درمان جای سوختگی، بستن منافذ باز پوست، درمان لک پوستی، رفع چین و‌ چروک و از بین بردن جای زخم، بخیه و نیز از بین بردن جای جوش با روش میکرونیدلینگ امکان‌پذیر است.

در روش میکرونیدلینگ وسیله‌ای به نام «درمارولر» که یک رولر غلتکی متشکل از سوزن‌های بسیار ریز از جنس فلز تیتانیوم و به قطر نیم یا حداکثر دو و نیم میلی‌متر است، روی پوست کشیده می‌شود و به این ترتیب با نفوذ سوزن‌ها به لایه‌ی میانی پوست یا «درم» یک زخم کوچک و خون‌ریزی اندکی در پوست ایجاد می‌شود که بدن به آن واکنش نشان می‌دهد و شروع به ترمیم و بازسازی آن ناحیه می‌کند.

مزایای میکرونیدلینگ

*تحریک روند تولید کلاژن و کمک به جوانسازی هرچه بهتر پوست

*بازسازی پوست و قابلیت از بین بردن بسیاری از جای زخم ها

*کمک به روشن کردن پوست

*قابل استفاده برای نقاط حساس پوستی مانند بینی، گردن، دور چشم و ...

خدمات میکرونیدلینگ در تهران توسط کلینیک فرشته بیوتی

خدمات میکرونیدلینگ در تهران به عنوان یکی از خدمات به روز و قابل پیشرفت در زمینه جوانسازی و پاکسازی پوست می باشد که توسط کلینیک فرشته بیوتی و با بهره گیری از پزشکان متخصص و مجرب و همچنین استفاده از دستگاه های استرلیزه شده آماده انواع خدمات میکرونیدلینگ در تهران می باشد.

میکرونیدلینگ میکرونیدلینگ

  • ۹۹/۰۴/۱۸
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی