مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

اتوبار چیست؟

حتی برای یکبار هم شده کلمه اتوبار به گوشتان خورده است. وقتی که کالایی مثل لباس شویی برای خود یا جهیزیه خواهرتان یا اقوام خود می خرید قطعا با  اتوبار تماس گرفته اید. حمل وسایلی مثل لباس شویی، اجاق گاز، یخچال، مبلمان، میزهای ناهار خوری، کابینت آشپزخانه، فرش و… بدون کمک گرفتن از شرکت باربری امکان پذیر نیست. حتی اگر شما وسیله نقیله مناسب برای اسباب کشی مثل وانت، نیسانریال تریلی و… داشته باشید شاید از لحاظ فیزیکی و قدرت بدنی توانایی لازم برای برداشتن بار وحمل آن به پشت ماشین را نداشته باشید. مسئله فقط این نیست؛ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که اگر خسارتی به وسایل وارد شود چه کسی مسئول است؟

قطعا اگر خودتان چنین کاری را انجام دهید کل مسئولیت حمل و انتقال آن به مقصد بر عهده شماست.

آیا با این نظر که می توان مسئولیت انجام هر کاری را بر عهده فرد یا افرادی  گذاشت که در این صاحب سبک هستند، موافقید؟

آیا می دانید شرکت های اتوبار و باربری چه وظایفی دارند؟

آیا تاکنون برای جابجایی بار با شرکت اتوبار تماس گرفته اید؟

این روزها اغلب افراد برای جابجایی وسایل منزل و یا محل کارشان به دنبال شرکت های معتبر اتوبار هستند که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند، شرکت اتوبار تهران سعادت در زمینه بسته بندی و اسباب کشی منزل از مکانی به مکان دیگر توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده و مراحل حمل و جابجایی بار را بدون هیچگونه وقفه ای در سریع ترین زمان ممکن با کیفیت بسیار بالایی انجام دهند.

در این مقاله قصد دارید به صورت مفصل به بررسی ویژگی های اتوبار تهران سعادت بپردازیم برای آشنایی با چگونگی نحوه کار و ارائه خدمات این شرکت با ما همراه باشید:

ما می خواهیم شما را با شرکتی آشنا کنیم که انجام همه امور مربوط به باربری را به طور کامل بر عهده می گیرد و هر اتفاقی برای وسایل و بارتان بیفتد بر عهده آن شرکت می باشد.

اتوبار

اتوبار

نام شرکت پیشنهادی ما تهران سعادت می باشد. شرکتی که بیش از ۷۰ سال سابقه خدمت رسانی به  مردم عزیز ایران را دارد. این شرکت تمام خدمات باربری اعم از خرده تا عمده را بر عهده می گیرد و توانایی انتقال و جابجایی انواع بار به تمام نقاط ایران را دارد. اتوبار تهران خدمات شایان ذکری را به مردم شریف تهران بزرگ کرده است. این اتوبار در همه فصول و به طور تمام وقت وظیفه جابجایی کالا ها و وسایل مردم را به نحوه احسن انجام داده است.

اتوبار تهران از شرکت تهران سعادت مجموعه ای با پرسنل بسیار ماهر را گرد هم آورده تا همه کارها را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

ویژگی های  اتوبار تهران در شرکت تهران سعادت:

۱.کارگران به موقع در محل جابجایی حاضر می شوند.

۲.از خودرو های به روز برای جابجایی استفاده می شود.

۳.رانندگان ماهر که توانایی رانندگی در هر سطحی از جاده را دارند.

۴.کارشناسان بخش اداری این شرکت به خوبی شما را در امر قرارداد و شرایط انعقاد آن مطلع می کنند.

۵.هیچ گونه هزینه مضاعف یا دو چندان از شما گرفته نمی شود وهمه چیز تحت بند های قر ار داد اجرا می شود.

۶.با توجه به اینکه قرارداد های این شرکت کاملا منعطف است شما می توانید در صورت نیاز به بند های آن حین عمل جابجایی اضافه کنید.

ویژگی های استفاده از خدمات اتوبار شرکت تهران سعادت

  • ارائه خدمات با کیفیت در تمامی مراحل باربری و جابجایی
  • ارائه انواع خدمات مختلف در زمینه باربری- خدماتی از قبیل بسته بندی وسایل و اثاثیه- حمل بارهای ویژه و…
  • تعهد در کیفیت باربری و سلامت بار
  • استفاده از روش های جدید برای بسته بندی و جمل و جابجایی بارها
  • انجام امور باربری با سرعت و کیفیت بالا در تمام مراحل
  • قابل اطمینان بودن شرکت اتوبار تهران سعادت از هر نظر
  • انجام انواع خدمات باربری براساس هزینه و بودجه مشتریان
  • ارائه مشاوره به منظور راحتی در امور جابجایی و اسباب کشی
  • ارائه کلیه خدمات باربری- اتوبار- وانت بار برای تمامی مناطق تهارن و خارج از استان براساس نیازهای منطقه

معرفی اتوبار شرق تهران

حال می خواهیم ببنیم اتوبار شرق تهران به چه منطقه و محله هایی خدمات رسانی می کند و ویژگی های این منطقه چگونه است.این منطقه در قسمتی شرقی تهران بزرگ جای دارد. مناطق ۴،۸،۱۳،۱۴،۱۵ در شهر تهران قرار دارند. مناطق ۳،۷،۱۲ متمایل به شرق تهران بزرگ می باشند.

از محله های معروف شرق تهران می توان پاسداران، تهران پارس، دلاوران، هفت حوض، شقایق، هروی، حکیمیه، سراج، لویزان، اهنگ شرقی، ساقدوش، رسالت، هنگام، تهران نو، شمیران نو، اهنگ غربی، قنات کوثر، نظام آباد، مجیدیه، استخر، امام حسین، افسریه، مسعودیه، پیروزی، شهرک والفجر، چهارتلفنخانه، پدرثانی، تسلیحات، وحیدیه، حشمتیه، اصفحانک، نارمک، خاک سفید، سرخه حصار و شمس آباد را نام برد.

از بزرگراه های شرق تهران بزرگ نیز می توان بزرگراه امام علی، دماوند، ورامین، شهید کریمی، شهید اوینی، امام رضا، آزادگان، بعثت، خاوران، شهید محلاتی، بسیج، ارتش، آازادگان، شهید بابایی، شهید باقری، شهید دوران، شهید حقانی، شهید مدرس، سپهبد سلیمانی، صدر، صیاد شیرازی، شهید زین الدین را نام برد.

با وجود چنین منطقه بزرگی قطعا نیاز به اتوباری مثل اتوبار شرق تهران به صورت آشکار دیده می شود.

معرفی اتوبار غرب تهران

از محله های معروف غرب تهران بزرگ می توان شهرک اکباتان، حصارک، شهرک آپادانا، کن، شهر زیبا، پونک، جنت آباد، گیشا، تهرانسر، آریاشهر، ستارخان، طرشت، شهروان، چیتگر، فردوس، آزادی، اشرفی و صادقیه را نام برد که بسیار زیبا هستند و همچنین دارای مراکز خرید و مراکز تفریحی شیک که عده زیادی برای خرید و تفریح به آنجا نقل مکان می کنند. حتی برای یک روز هم که شده از این منطقه دیدن فرمایید.

هزینه زندگی در چنین منطقه باکلاسی بسیار بالاست و هر کسی توانایی خرید خانه و ملک و همچنین سکونت در آنجا را ندارد. باید شغلی پردرآمد داشته باشید تا بتوانید از پس خرج و مخارج آن بر بیایید.با وجود گستردگی و وسعت این منطقه اتوبار غرب تهران تمام خدمات باربری را به نحوه احسن اجرا می کند.شرکت پیشنهادی ما، با وجود تورم و قیمت های بالای در این منطقه، همه هزینه باربری را با ملاحظه وضعیت مالی مشتری اعمال می کند. اتوبار غرب تهران از شرکت تهران سعادت بی شک از منصف ترین اتوبار های کشور است.

کسانی که در منطقه شرق تهران ساکن هستند باید برای رزرو و بهره مندی از اتوبار شرق تهران با این شرکت چند روز قبل از جابجایی تماس بگیرند تا همه کار ها سره وقت انجام شود.

 افرادی که ساکن منطقه غرب تهران بزرگ می باشند باید به این نکته توجه کنند که به دلیل وجود سود جویان نباید کار حمل و نقل اسباب خود را به دست هر شرکت حمل و نقلی بسپارند؛ زیرا ممکن است تحت پوشش اتحادیه نباشد. اما اتوبار غرب تهران شرکت تهران سعادت چنین مشکلی را ندارد و عضو اتحادیه می باشد و همه امور مربوط به شرکت تحت کنترل قانون و مراجع ذی صلاح است.

  • ۹۹/۰۸/۲۳
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی