مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

چرا تدریس خصوصی سئو ؟!

سئو، کلمه کلیدی مهم که در طی سالیان گذشته توانسته است خود را در موتورهای جستجو به همگان شناسایی کند، قبل از شروع تدریس سئو باید بتوانیم به این سؤال جواب دهیم، چرا یادگیری سئو برای توسعه دهندگان وب و یا مدیران وب سایت ها واجب است؟ چرا سئو در رونق و سود کسب و کارهای اینترنتی که از طریق وب سایت انجام می شود نقش دارد؟

قطعا یادگیری سئو به صورت تدریس خصوصی س‍ئو می تواند مزایای زیادی برای این افراد داشته باشد زیرا که سئو فرایندی است که از طریق انمی توان ر تبه سایت را در نتایج جستجو در اغلب مرورگرها بالا برد با این فرایند می توانید تا حد بسیار زیادی ترافیک وب سایتتان را نیز افزایش دهید.

در این مقاله قصد داریم به تدریس خصوصی سئو بپردازیم و در مورد سئو و این که یادگیری آن چه مزایایی می تواند برایمان داشته باشید صحبت کنیم پس با ما همراه باشید:

سئو چیست و چرا یادگیری آن اهمیت دارد؟

سئو روشی است که از طریق آن می توانید رتبه سایت را در نتایج جستجوی مرورگرها بالا ببرید البته لازم ایت که بدانید در این روش نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست بلکه سئو برای دسترسی به ترافیک رایگان وب سایتتان است. در صورتی که برخی روش های تبلغیاتی موتور جستجوی گوگل مانند AdWords وجود دارد که می بایست به ازای هر کلیکی آن هزینه پرداخت کنید.

 

"<yoastmark

نتایج موتورهای جستجو می تواند متن- تصویر و یا ویدیو باشد که هر کدام از این نتایج به درخواست کاربر بستگی دارد شما زمانی می توانید ترافیک بیشتری را برای وب سایتتان ایجاد کنید که رتبه وب سایت در نتایج جستجو به صورت تئوری بالاتر باشد.

چرا یادگیری تدریس خصوصی س‍ئو مهم است؟

براساس امار به دست امده در خصوص جستجوهایی که در مرورگرها انجام می شود در طی یک ماه به طور میانگین 12 میلیارد جستجو انجام می شود، حال تصور کنید که شما یکی از صاحبین مشاغل اینترنتی هستید و هیچ اطلاعاتی هم در مورد سئو ندارید لذا هیچ کدام از صفحات سایت شما در موتور جستجوی گوگل نمایش داده نمی شود و کاربران آن را نمی توانند ببینند ولی اگر سئو را به صورت خصوصی و حرفه ای آموزش دیده باشید می توانید از این حجم بزرگ ترافیک جستجو به نفع خودتان استفاده کنید و به معرفی و تبلیغ محصولات خود بپردازید و از این طریق کسب و کارتان را رونق دهید و فروش بهتری داشته باشید، از این رو تدریس خصوصی سئو می تواند یک روش عالی برای یادگیری و آموزش سئو باشد.

با یادگیری سئو به صورت خصوصی می توانید کلمه کلیدی مهم از کسب و کار خودتان را به صفحه اول گوگل هدایت کنید، در حقیقت تدریس خصوصی سئو یک راه کار عالی و مطمئن برای یادگیری ترفندها و ورود به بازار کار حرفه ای  و پردرآمد است.

در ادامه مباحثی را که در تدریس خصوصی سئو به آن می پردازیم را به ترتیب و به صورت مختصر اعلام می کنیم:

موتورهای جستجو چگونه عمل می کنند؟

اولین مبحثی که در تدریس خصوصی سئو باید به آن پرداخته شود این است که بدانیم موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟ لازم است که بدانید موفقیت شما در هر نوع کسب و کاری به میزان آگاهی و اطلاعات شما در مورد فضای اینترنت ارتباط دارد برای این که بتوانید محصولات و یا هر نوع خدماتی که انجام می دهید را بیشتر از رقبای خود به مشتریان معرفی کنید و محصول و یا خدمات شما در میان نتایج جستجو مرورگرها در بالاترین صدر قرار گیرد لازم است که در مورد نحوه کار موتور جستجو اطلاعات لازم را داشته باشید.

موتورهای جستجو دارای سه عمل اصلی به قرار ذیل هستند:

  • پایش: پایش به معنای جستجوی محتوا در صفحات وب و پیدا کردن محتوا و کدها در URLهای مختلف است.
  • ایندکس: موتورهای جستجو بعد از پیدا کردن محتوای مورد نظر در مرحله پایش آن ها را ذخیره و دسته بندی می کنند با قرارگیری یک صفحه در ایندکس آن صفحه شانس نمایش در نتایج جستجو را دارد.
  • رتبه بندی: موتور جستجو لیستی از محتواهایی که با محتوای جستجو شده مرتبط است را نیز تهیه کرده ونتایج آن را براساس بیشترین نزدیکی که با محتوای مورد نظر دارد نمایش می دهد.

اکنون نوبت جستجوی کلمات کلیدی می رسد می بایست برای این که بتوانیم درک بهتری از سئو داشته باشیم بدانیم که جستجوی کلمات کلیدی به چه معنا است.

  • جستجوی کلمات کلیدی

اصلی ترین فعالیت سئو جستجوی کلمات کلیدی است، کلمات کلیدی همان کلمات و عبارت هایی هستندکه کاربران در مرورگرهای جستجو وارد می کنند، در این جستجو کلماتی که با تولید محتوا ان ها رتبه سایت بالا رفته باشد در ابتدای لیست نتایج جستجو قرار می گیرند و می بایست در آموزش سئو این ترفند را که چگونه کلمات کلیدی وب سایتمان در ابتدای نتایج قرار گیرد را یاد بگیریم.

"<yoastmark

شاید تصور کنید که جستجوی کلمات کلیدی همان تعداد جستجوی یک کلمه کلیدی در موتورهای جستجو است اما این تصور کاملا اشتباه است بلکه می بایست برای این که بتوانید در رقابت نتایج جستجو بهترین رتبه را کسب کنید کلمات کلیدی پرطرفدار را برای وب سایتتان انتخاب کنید.

  • سئو داخلی

در تدریس خصوصی سئو می بایست بعد از آگاهی در خصوص مراحل قبل بدانیم سئو داخلی چیست، در واقع با توجه به مراحلی که پیش می رویم قصد داریم سئو را به صورت حرفه ای به شما آموزش دهیم

سئو داخلی به مجموعه اقداماتی گفته می شود که از طریق بهینه سازی عناصر یک سایت بتوان رتبه و ترافیک سایت در میان موتورهای جستجو  بالا ببرید، در حقیقت سئو داخلی هم به بهینه سازی محتوا و هم کدهای HTML وب سایت می پردازد.

سئو داخلی موجب می شود که نتایج جستجو در مرورگرها و موتو بهتر بوده و این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا درک بهتری از نتیجه محتوای مورد جستجو داشته باشند.

سئو داخلی روشی است که از طریق آن می توان به بالاترین میزان نمایش وب سایت در نتایج جستجو نزدیک تر شد.

  • سئو تکنیکال

بعد از اینکه با مفهوم سئو داخلی آشنا شدید اکنون لازم است که بدانید سئو تکنیکال یه چه معنا است و هدف از آن چیست

سئو تکنیکال که در تدریس خصوص سئو به ان پرداخته می شود نوعی فعالیت در سئو است که نیازهای موتورهای جستجو را به منظور پایش بهتر سایت تامین می کند.

لازم است که بدانید این نیازها مدام در حال تغییر است براین اساس می توان گفت که سئو تکنیکال مدام در حال تغییر و تحول است.

دقت داشته باشید که این نوع سئو باید به درستی اجرا شود تا از این طریق عملکرد بهتری برای محتوا و لینک ها به وجود آید زیرا که این امر موجب کسب رتبه بالاتر در نتیجه جستجو برای صفحات سایت می شود.

به عنوان مثال اگر  فرض کنید که سئو یک خانه است سئو تکنیکال پایه های ان خانه می باشد.

سئو تکنیکال خود شامل بخش های ذیل است:

  • سرعت وب سایت
  • مطابقت با دستگاه موبایل
  • ساختار سایت
  • مارک آپ داده های ساختار یافته
  • محتوای تکراری
  • لینک سازی و کسب اعتبار

تدریس خصوصی س‍ئو

از طریق لینک های می توان به راحتی به صفحات اصلی سایت وارد شوید و می توان آن را مانند پلی برای حرکت مابین صفحات وب به شمار آورد، از طریق آنالیزهای پیچیده ای که بر روی این لینک ها انجام می شود به نحوه ارتباط صفحات با هم پی  می برید.

متخصصین حرفه ای سئو از طریق لینک سازی موفق شده اند اعتبار زیادی را برای سایت خود کسب کنند.

برای کسب اعتبار در زمان لینک سازی فاکتورهای ذیل را در نظر داشته باشید:

  • محبوبیت جهانی
  • محبوبیت موضوعی
  • اعتبار وب سایت
  • لینک های خارجی
  • به روز رسانی

با در نظر گرفتن فاکتورهای ذکر شده موتورهای جستجو به ارزش گذاری بک لینک های سایت می پردازند و از این طریق می توانید برای سایت رتبه بالایی را کسب نمایید.

  • مدیریت سئو

برای این که بتوانید در مدیریت سئو موفق باشید می بایست از توانایی لازم برای ارتقا آن برخوردار باشید این امر مهم ترین عامل در موفقیت سئو به شمار می آید، متخصصین حرفه ای به صورت مرتب و مداوم رتبه سایت- مراجع ورودی و لینک هایی را که به سایت مرتبط  است را دنبال کرده و از این طریق به ارزیابی نتایج به دست آمده از سئو می پردازند تا بتوانند برنامه مناسب و صحیحی را برای مدیریت آن ایجاد کنند

در ادامه چند معیار را به منظور ارزیابی و مدیریت بهتر سئو در مقاله تدریس خصوصی سئو به شما پیشنهاد می کنیم:

  • مرجع ورودی های سایت
  • ورودی از موتورهای جستجو
  • بازدیدهای به دست امده از جستجوی کلمات
  • تعداد صفحات بازدید از نتایج جستجو
  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی