مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

جابجایی و اسباب کشی از جمله کارهایی است که  بسیاری از افراد هر سال مجبور به انجام آن می شوند اما نکات مهمی نیز در این میان وجود دارد که با رعایت آنها می توانید خسارت های موجود که باعث از بین رفتن اثاثیه منزل شما می شوند را به حداقل برسانید و حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که پیش از انجام اسباب کشی برنامه‌ریزی لازم را برای آن انجام دهید بسیاری از افراد سعی می‌کنند که این کار را به صورت شخصی انجام دهند اما این نگرانی برای آقایان و بخصوص خانم‌ها وجود دارد که در طول جابجایی وسیله ها آسیبی نبینند و خسارت زیادی به جا نماند برای حل چنین مسائلی شما می‌توانید به شرکت های مخصوص این کار مراجعه کنید ایزی پک یکی از شرکت های حمل و نقل اثاثیه منزل است که می تواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و این تضمین وجود دارد که در حین اسباب کشی هیچ یک از اثاثیه های شما دچار آسیب نشود.

اسباب کشی

انتخاب چه شرکتی برای اسباب کشی مناسب می باشد؟

شما نیز به خوبی این مورد را می دانید که اولین و مهمترین نکته اطمینان داشتن به شرکت و پرسنلی است که در آنجا مشغول کار هستند امروزه بسیاری از شرکت‌ های حمل و نقل کار اسباب کشی را انجام می‌ دهند، اما شما باید حتماً شرکتی را انتخاب کنید که به سابقه و تجربه بالای آن اطمینان کافی را دارید و مطمئن خواهید بود که شرکت مورد نظر تمامی قوانین مربوط به راه اندازی شرکت را رعایت کرده است. ایزی پک به عنوان با سابقه ‌ترین شرکت اسباب کشی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و بدون هیچ گونه دغدغه و استرسی می توانید اثاثیه های منزل خود را به آن بسپارید.

کارتن های مخصوص اسباب کشی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

یکی از مهم ترین فاکتورهای اسباب کشی انتخاب کارتن اسباب کشی مناسب با جنس خوب می باشد همانطور که می دانید در بین راه و حین خالی کردن وسایل منزل ممکن است در اثر بی احتیاطی یا مناسب نبودن کارتن اسباب کشی آسیب‌های زیادی برای اثاثیه های شما به جا بماند به همین دلیل  پیشنهاد می کنیم بسته بندی لوازم منزل خود را به شرکت ایزی پک بسپارید که می‌ توانند از بهترین کارتن اسباب کشی برای این کار استفاده کنند در ادامه سعی می کنیم از ویژگی های آن به طور کامل مواردی را بیان کنیم.

داشتن استحکام و مقاومت کافیکارتن اسباب کشی که از آن برای بسته بندی وسایل خود استفاده می کنید باید دارای مقاومت کافی باشد این مورد که شما چگونه می توانیم مقاومت کارتن اسباب کشی را بسنجید با قرار دادن لوازم های منزل به طور امتحانی در آن مشخص می‌شود اما در نظر داشته باشید که کارتن دارای قسمت پاره شده یا سوراخ نباشد به این دلیل که به سرعت فرسوده خواهد شد.

کارتن اسباب کشی

پاکیزگی کارتن های مناسب اسباب کشی: یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است دغدغه بسیاری از افراد باشد پاکیزه بودن کارتن اسباب کشی است. استفاده از جعبه های نامناسب و کثیف باعث می‌شود که اثاثیه شما به شدت دچار آلودگی شده و باعث نارضایتی شما خواهد شد.

خشک بودن و نداشتن رطوبت کارتننکته دیگری که باید حتماً به آن توجه کنید این است که کارتن خشک و بدون رطوبت باشد همانطور که می دانید داشتن رطوبت باعث می شود که دوام کارتون به شدت کاهش یابد و مقاومت پایینی داشته باشد و همین امر باعث خواهد شد که با کوچکترین فشاری به طور کلی پاره شود. از دیگر مشکلات کارتون های مرطوب به وجود آمدن قارچ روی آن است که به وسایل مهم شما آسیب می رساند

تناسب داشتن اندازه کارتن با اثاثیههمان‌ طور که می ‌دانید در اسباب کشی لوازم های مختلفی برای بسته بندی وجود دارد که هر یک از آنها دارای ابعاد متفاوتی می باشند و همین دلیل لازم است که برای آن ها کارتن های متناسب با اندازه وسیله ها را در دسترس داشته باشید در شرکت های مخصوص باربری به خوبی این نکته را می ‌دانند که کارتون های بزرگتر باید برای وسیله های متوسط و کوچک استفاده شود اما وسایلی مانند کتاب ها باید در کارتن اسباب کشی کوچک تر قرار داده شوند. همچنین برای بسته بندی لباس های خود نیز میتوانید از بقچه لباس استفاده کنید.

کارگران ماهر یکی دیگر از شرایط مناسب یک شرکت داشتن کارگران ماهر می باشد. ممکن است بسیاری از افراد این تقاضا را داشته باشند که بسته بندی لوازم منزل به وسیله خود آن ها صورت بگیرد اما این نکته را فراموش نکنید که نداشتن مهارت لازم در بسته بندی اثاثیه می تواند خسارت های زیادی از جمله شکستن ظروف ازبین‌ رفتن اشیای قیمتی و... را برای شما به همراه داشته باشد. همچنین از دیگر کارهایی که کارگران شرکت برای شما انجام می دهند این است که تمامی لوازم ها را به ترتیب و قاعده خاص خود در ماشین مخصوص باربری قرار می دهند و آن ها را به گونه ای روی هم قرار می ‌دهند که هیچگونه  جابجایی برای وسیله ها در حین رفت و آمد رخ ندهد.

تهیه لیست از اثاثیهاین نکته را حتما به خاطر بسپارید که اگر می خواهید اسباب کشی خود را به شرکت بسپارید حتماً از قبل یک لیست کامل از اثاثیه های خود تهیه کنید که به خوبی آگاه باشید قرار است چه لوازمی را به آن بسپارید و تحویل بگیرید.

ایزی پک

اسباب کشی آسان در شرکت ایزی پک

همانطور که می دانید امروزه شرکت های باربری بسیار زیادی وجود دارند که در کار حمل اثاثیه منزل نیز فعالیت می ‌کنند اما اطمینان به هر یک از آن ها کار دشواری است به این دلیل که برخی شرکت‌ ها تمامی موارد لازم را برای حمل اثاثیه های منزل رعایت نمی کنند و همین امر باعث می ‌شود که شما خسارت زیادی را متحمل شوید، اما شرکت ایزی پک تمامی استانداردهای لازم را رعایت کرده و شما می توانید بدون وجود هیچ گونه نگرانی از صفر تا صد کار مانند بسته بندی، چیدن و... را به این شرکت بسپارید. همچنین یکی دیگر از مزیت های سپردن کارهای خود به این شرکت قیمت مناسبی است که به همراه دارد.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های شرکت ایزی پک می توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 02122730100 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.

  • ۰۰/۰۷/۰۴
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی