مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مجله همه چی آنلاین

مقالات کاربردی از سراسر وب

مقالات کاربردی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

معرفی کارتن اسباب کشی

یکی از مهمترین ابزارها برای اسباب کشی و حمل بار در هنگام جابه جایی، کارتن اسباب کشی است. خود شما هم در مرحله اول به دنبال جعبه‌ای جهت جابجایی می‌گردید تا تمام خرده ریزهای بزرگ و کوچک خانه‌تان را درون آن قرار دهید. در اصل مهمترین وسیله‌ای که به دنبال آن میگردید کارتن اسباب کشی است. حال در ادامه این مطلب بیشتر به لزوم استفاده از این وسیله حیاتی می‌پردازیم.

انتخاب بهترین کارتن اسباب کشی

بهترین کارتن برای اسباب کشی کارتن های ۵لایه هستند که از استحکام کافی برای حمل اسباب منزل برخوردارند که علاوه بر استحکام کارتن‌های مخصوص اسباب‌‌ کشی ، اندازه و سایز آنها نیز اهمیت فراوانی دارند مثلا در انتخاب سایز آن‌ها حتما حمل و نقل آن‌ها را نیز درنظر بگیرید یعنی نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک! نکته دیگر هم اینکه سعی کنید کارتن‌هایی را انتخاب کنید که کاملا نو باشند نه آن‌هایی که سوپرمارکت‌ها دورمیاندازند!کارتن اسباب کشی باتوجه به سایز و کیفیت آن‌ها قیمت متفاوتی دارند و برخی از شرکت‌ها این کارتون های اسباب کشی را بصورت عمده و برخی هم بصورت تکی به فروش می‌رسانند.

 

لزوم بسته بندی وسایل در کارتن اسباب کشی

بسته بندی یک اقدام بسیار مهم در اثاث کشی و باربری است. تمامی اقلامی که قرار است در طول حمل اثاثیه منزل به خانه جدید انتقال یابد، باید به گونه ای بسته بندی شود که سلامت انها در طول انجام مراحل جابه جایی حفظ شود. مثلا خرده‌ریزهای کوچک منزل را با لایه‌پیچی مناسب داخل کارتن اسباب کشی قراردهید و لوازمی مانند مبلمان، میزناهارخوری و… را با استفاده از پلاستیک‌های حبابدار بسته‌بندی کنید. درسته که این پروسه زمان زیادی را از شما می‌گیرد ولی درعوض احتمال عدم بروز خسارات و شکستن وسایل را افزایش می‌دهد.

کاربردهای کارتون اسباب کشی

از کارتن مخصوص اسباب کشی می توان در بسته بندی اقلام مختلفی از قبیل

  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی کفش
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی ظروف چینی و وسایل آشپزخانه
  • بسته بندی لوازم خواب
  • بسه بندی لوازم دکوری و خرده ریز های داخل سالن
  • و … استفاده کرد .

در کل تمام وسایل خرده ریز موجود در منزل را باید در جعبه‌های مناسب بسته بندی کرد. چرا که اگر لوازم خرده ریز داخل کارتون اسباب کشی با ابعاد نامناسب قرار گرفته و بسته‌بندی شود علاوه بر احتمال آسیب دیدن و شکستن آنها در طول مراحل جابه جایی احتمال گم شدن آنها نیز به مراتب افزایش میابد.

کارتن اسباب کشی

نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی

به یاد داشته باشید که در بسته‌بندی اقلام سنگین مانند کتاب از کارتن‌های سایز بزرگ استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود کارتن حمل بیش از اندازه سنگین شود و جابجایی آن برای شما دشوار باشد. برای اینکار می‌توانید از کارتن‌های مخصوص حمل کتاب که در بازار وجود دارد استفاده کنید. یادتان باشد اگر برای این کار مجبور به استفاده از کارتن‌های سایز بزرگ هستید می توانید بخشی از کارتن را با کتاب پر کنید و بخش‌های باقی‌مانده را با ‌سی‌دی، جوراب، کوسن و… .

اگر نگران این هستید که وسایل‌ داخل کارتن بسته بندی اسباب کشی ، خیس شود و یا رطوبت به درون آن نفوذ کند یک کیسه زباله درون کارتن مخصوص اسباب کشی قرارداده و سپس کتاب‌ها و سایر وسایل‌تان را داخل آن گذاشته و سپس داخل کارتن اثاث کشی قرار دهید.

کارتن مخصوص اسباب کشی را از کجا تهیه کنیم؟

کارتن مناسب برای اسباب کشی را می توانید از شرکت‌های بسته بندی و همچنین شرکت‌های تولیدی کارتن اثاث کشی تهیه کنید. این شرکت‌ها با توجه به نیاز بازار کارتن‌های مختلف را تولید و در دسترس شما قرار میدهند. بسیاری از این شرکت‌ها کارتن‌ اثاث کشی را به صورت آنلاین و حتی سفارش تلفنی در اختیار شما قرار میدهند. علاوه بر آن شما می توانید به مراکز فروش لوازم بسته‌بندی مراجعه کنید و کارتن‌های اسباب کشی را تهیه کنید.

خرید کارتن اسباب کشی

نکات مهم در بسته بندی وسایل حساس

شما ممکن است مجموعه ای از ظروف چینی بسیار حساس و گرانبها که از مادر یا مادربزرگتان به ارث رسیده است را داشته و از ترس اینکه مبادا آسیبی به آنها وارد شود حتی از آنها استفاده هم نکرده باشید. خب طبیعتا این وسایل هنگام جابجایی استرس زیادی را به شما منتقل می‌کند ولی چه باید کرد؟ چاره کار استفاده از کارتن‌های بسته‌بندی مقاوم با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های مهم بسته‌بندیست!

همچنین کارتن‌‌های رگال‌دار اسباب کشی برای بسته بندی لباس های کمد شما مناسب است. این کارتون اسباب کشی مانند یک کمد کوچک عمل کرده و می توانید لباس های حساس و مجلسی و انواع کت و شلوار را داخل آن آویزان کرده تا از چروک و خراب شدن لباس هایتان جلوگیری نمایید. لازم به ذکر است شما میتوانید از کارتن های اسباب کشی سایز بزرگ برای بسته بندی وسایل برقی داخل آشپزخانه و یا انواع قابلمه و ظروف پلاستیکی که دارای حجم زیاد و وزن کم میباشند استفاده کنید.

معرفی انواع کارتن اسباب کشی در شرکت ایزی پک

کارتن های اسباب کشی در فروشگاه ایزی پک در 5 مدل مختلف ، کارتن مخصوص حمل کتاب ، کارتن اسباب کشی سایز متوسط ، کارتن سایز بزرگ ، کارتن سایز کوچک و کارتن های بسته ای در بسته های 5 عددی و 10 عددی می باشد. از همین رو برای خرید آنلاین هرکدام از آن ها فقط کافیست از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کلیک تا وارد صفحه محصول شوید و از آنجا اقدام به خرید اینترنتی کارتن اسباب کشی مورد نظر خود نمایید.

کارتن اسباب کشی سایز کوچک

ابعاد این کارتون اسباب کشی ۵۰ ×۴۰×۳۵ سانتی متر است و همچنین حجم فضای داخلی در این کارتن ۵۵لیتر می باشد. حداکثر وزنی که این کارتن اسباب کشی می تواند تحمل کند 30 کیلوگرم است و برای بسته بندی وسایل کوچک منزل کثل انواع مجسمه ، ظروف شکستنی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

کارتن اسباب کشی سایز بزرگ

ابعاد این کارتون اسباب کشی ۵۰×۵۰×۶۵ سانتی متر است و همچنین حجم فضای داخلی در این کارتن ۱۳۰ لیتر می باشد.حداکثر وزنی که این کارتن اسباب کشی می تواند تحمل کند 30 کیلوگرم است و برای بسته بندی وسایل بزرگتر منزل همچون قطعات کامپیوتر و الکترونیکی ، لوازم بزرگتر آشپزخانه ، ظروف پلاستیکی و دکوری مورد استفاده قرار میگیرد.

کارتن اثاث کشی سایز متوسط

ابعاد این کارتون مخصوص اسباب کشی ۵۰×۵۰×۵۰ سانتی متر است. همچنین حجم فضای داخلی در این کارتن ۹۸ لیتر می باشد .حداکثر وزنی که این کارتن بسته بندی وسایل منزل میتواند تحمل کند ۳۰ کیلوگرم خواهد بود.موارد استفاده از کارتن سایز متوسط در مواردی همچون بسته بندی خرده ریزهای داخل آشپزخانه ، مواد غذایی داخل کابینت ها ، مواد شوینده، ظروف شکستنی خواهد بود.ابعاد داخلی این سایز کارتن ۴۶×۴۶×۴۶ میباشد.

کارتن اثاث کشی مخصوص حمل کتاب

ابعاد این کارتن ۳۵×۳۵×۳۳ سانتی متر است . حجم فضای داخلی در این کارتن ۳۴لیترمی باشد. همچنینحداکثر وزنی که این کارتن بسته بندی وسایل منزل میتواند تحمل کند ۳۰کیلوگرم خواهد بود.موارد استفاده از کارتن اسباب کشی حمل کتاب در مواردی همچون جمع آوری و بسته بندی برای اسناد و اوراق ارزشمند, مناسب برای حمل انواع کتاب, مناسب برای حمل داخلی و فریت بار و جمع اوری لوازم آرایشی و بهداشتی خواهد بود.

قیمت و خرید کارتن اثاث کشی

برای اطلاع از قیمت و خرید کارتن بسته بندی و همچنین خرید انواع کارتن اثاث کشی میتوانید از بخش بالای همین صفحه ، محصولات مختلف کارتن در ابعاد و سایزهای مختلف را مشاهده و براساس نیاز خود اقدام به خرید کنید ، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید کارتن اسباب کشی می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و از مشاوره های خوب کارشناسان مجموعه ایزی پک بهره مند شوید.

کلام آخر

شرکت ایزی‌پک با ارائه کارتن اسباب کشی ، یکی از مقاوم‌ترین و با کیفیت‌ترین کارتن‌ مخصوص اسباب کشی موجود را به شما ارائه می‌دهد. کارتن‌هایی 5 لایه که جهت ایمن‌سازی وسایل منزل شما تعبیه شده، می‌تواند تمام خسارات و آسیب‌ها ممکنه به لوازم شما را تا حد امکان کاهش دهد.

  • ۰۰/۱۱/۱۷
  • علی حریرساز

اسباب کشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی